Likovi iz crtića mogu dobijati ili gubiti na popularnosti, ali čini se da Hello Kitty ima snagu ostanka koju priželjkuju svi marketari.
Hello Kitty je „rođena“ 1974. godine. Prvo se pojavila u Japanu na novčaniku od vještačke kože, a od tada se pojavljuje bukvalno na svemu – od majica do kreditnih kartica (Banka Amerike je jedno vrijeme imala u ponudi karticu sa ovim likom, a čak postoji i airbus avion koji je posvećen mački i njenim drugarima). Nedavno je u Pekingu otvoren restoran koji je posvećen Hello Kitty i koji je non stop krcat gostima.
Međutim, Japan je bukvalno opsjednut ovim mačijim likom, jer postoje čak dva tematska parka posvećena Hello Kitty – Harmonyland i Sanrio Puroland. Ovaj drugi se nalazi u Tokiju i otvoren je 1990. godine, a godišnje ga posjeti više od 1.5 miliona ljudi.
Pogledajmo kako izgleda.
 |
Dobro došli u Puroland
|
 |
Park u Tokiju je u zatvorenom prostoru
|
 |
Park godišnje posjeti više od 1,5 milijuna turista |
 |
Skoro svaki pedalj prostora je u neizbježnoj ružičastoj boji |
 |
Posjetioci i Hello Kitty |
 |
Ulaznica za odrasle košta nešto manje od 60 dolara |
 |
Ova mapa i nije od velike pomoći, osim ako ne želite da znate u kakvom je Hello Kitty rodu sa ostalim likovima oko nje |
 |
Čak su i ulaznice preslatke
|
 |
U parku se pojavljuju i drugi likovi |
 |
Parkom se možete provozati ili gledati neku od predstava |
 |
Predstave se odigravaju svako malo |
 |
Gladni? Uvijek možete zgrabiti neki od Hello Kitty obroka |
 |
Ovo je pomalo jezivo |
 |
Mural na zidu je savršen detalj |
 |
Glavna atrakcija je prodavaonica |
 |
U prodavnici se mogu naći apsolutno svi Hello Kitty proizvodi… |
 |
...pa čak i plišane narukvice... |
 |
...i lizala. |
 |
Sve djevojčice će se zaljubiti u ovo mjesto |
Nadam se da ste uživali u ovom preslatkom postu :D
xoxo, queen of Japan
ajmeeeeee kako slatko ja bi tamoo <333 super ti je blog, samo tako nastavi :)
OdgovoriIzbriši